18 March 2010

For u iris


Alhamdulilah..syukur..Banyak plak arini nenen ni dapat aku perah..syukur sesangat..mesti iris suke..nyam2. Pada kebiasaannya taklah aku dapat sebanyak ni...hingga aku rs kecewa n sedey susu makin berkurangan..WHY...WHY...WHY?


Tapi sejak kebelakangan ni..susu yang aku perah kini semakin banyak seperti dulu...Syukur...mybe dulu aku tension ka? aku mkn banyak ka?ermmm..yang penting time perah kene rilex n senyum jer..(sambil ingat iris) tetibe aku dapat merasai breast tegang sgt dan time tuhla susu melimpah ruah...suke sgt...yang penting happy.. :)


Aku bertekad akan menyusukan iris sehinggalah ia mahu berhenti dengan sendirinya...Ibu takkan jemu menyusumu, iris.. malah ibu seronok n berbangga menyusukan dirimu.

2 comments:

Elyn Sani said...

alhamdulillah... seronok pulak akak tgk hehehe

ShArpRyZa said...

akak pun memahami..hanya org yg pnh menyusukan ank dia je fhm betapa sonoknye