22 March 2010

Xtvt Hujung minggu

iris katner nih? iris gayat sket bile aku letakkan dia dlm kusi nih..abih dok ketuk cni ketuk sane..sebenarnya tgh dok tdo dlm kete..bile aku kuar je dlm kete terus bersinar je mate dak iris nih..

Sebenarnye ni kat Kedai Nasi Kandar Penang kat Cheng jer..aku maleh nak masak bek1st...actually dah pukul 10am, so memang makanan byk dah abes..layan kedai mamak jerla..aku makan roto sardin je..abg makan nasik..wa wa wa tak hengat..kesian lapo..sape suh bangun lambat?
Then aku terus balik umah mak aku..nk watpe ek? Masak la ape lagi..aku kene masak untuk Sabtu n ahad..uwaaaaa masak untuk ayahku..My mummy gi Cameron ada rombongan kat taman mak aku tuh.. biala dia dok jalan2 sane..lgpun mak aku tak pnh nk gi sane..so aku dipertanggungjawab menjaga makan minum ayahku..
Ni plak Sabtu mlm lepas maghrib busu sebelah suami aku kol suh dtg umah nenek sbb ade majlis burfday thaqif yang ke 1 thn..tak kusangka dah besar dh thaqif ni..sebaya iris..cume iris lambat 6 bulan je..thaqif lahir 10 mac 2009; iris 16.09.2009 (hari 1 malaysia)hehehe...So layan jerla gambar2 kat bawah nih..
Kek Muhammad Iyyad Thaqif - 1year

Happy birthday to Thaqif..ibu n tolong thaqif potong kek..


sorang muke nk tdo..sorang tgh berdebush..

2 comments:

Elyn Sani said...

Cheng tu dekat ngan umah saf ke??

ShArpRyZa said...

30 minit dari umah...dari umah mak 20 minit ke cheng..kat cheng je ade kedai mamak..alor gajah takde..